2018. február 7., szerda

Szempillák turbó fokozaton! :)

A gyerekemnek akkora szempillái vannak, hogy minden áldott nap irigykedem rá. Sokszor tetettem fel műszempillát, de mindannyiszor rájöttem, hogy nem az én világom. Pedig szakszerűen helyezték fel, szép is volt... Amíg tartott! De engem borzasztóan zavar, folyton érzem, hogy ott van és nem tartozik hozzám... :) Most úgy tűnik, találtam egy áthidaló megoldást! 
A Farmasi egyik legnépszerűbb terméke a 



Áttetsző, kristálytiszta zselé, kétfunkciós applikátorral, amely megkönnyíti a felvitelt. Az ecsetes résszel könnyen felvihető a szempilla tövére, míg a kefés résszel könnyedén bevonhatjuk vele a szemöldökünket.


A csodás CAPIXYL technológia serkenti a szempilla és a szemöldök növekedését.

Ajánlom azoknak, akik szeretnék ápolni, szépíteni a szempillájukat, szemöldöküket, vagy műszempillával rendelkeznek és szeretnék alatta picit segíteni az eredeti szálakat. A készítmény ugyanis meggátolja, hogy túl hamar kihulljon a szempilla, ezért is tűnik a használat során sűrűbbnek, hosszabbnak. 

Személyes tapasztalat: Én a szempillámra használom. A kefés résszel áthúzom a szempilla szálakat is, nem csak a tövére kenem. :) Napi használat mellett egy hónap után ígérnek látható változást; én azonban már 3 hét után éreztem javulást, pedig néhányszor el is felejtettem bekenni. Natúrban nem feltűnő a változás, de egy spirállal áthúzva azonnal észre fogod venni, hogy sokkal több és szebb az alapanyag, amit festesz. ;-) 

Ára katalógus áron: 3839 Ft
Törzsvásárlóknak: 2956 Ft
A legjobb ajánlatot erre a termékre a regisztrációt követő 30 napon belül veheted igénybe, a Start1 csomag részét képezi: